Dine arbejdsopgaver
Helt konkret vil du få ansvar for at sælge annonceplads i mange forskellige medier og nyhedsbreve for Watch Medier. Watch Medier har et stort publikum af seriøse erhvervsfolk fra mange forskellige virksomheder – store som små. Det er derfor vigtigt, at du kan kommunikere til alle niveauer i en virksomhed både på skrift og i tale. Vores primære værktøjer i det daglige er telefon, mail og online videomøder.
Som Account Manager i vores annonceteam kommer du til at varetage følgende opgaver:
- B2B-salg til virksomheder i ind- og udland samt salg til mediebureauer.
- Medvirkende til udvælgelse af målgrupper for salget.
- Relationsopbygning og servicering af kunder.
- Ansvar for opbygning, udvikling og pleje af egen kundeportefølje.
Om dig
- Du har gerne salgserfaring og er vant til kundekontakt.
- Du har stærke kompetencer inden for mundtlig og skriftlig kommunikation.
- Du er proaktiv og struktureret med et stort naturligt drive.
- Du har en vis forståelse for digitale medier og CRM-systemer.
- Du kan lide at arbejde med data som redskab.
- Du brænder for at skabe langvarige relationer.
- Du er positiv og udadvendt og kan lide at have kontakt med andre mennesker.
For at lykkes i jobbet er det desuden vigtigt, at du har en god situationsfornemmelse, at du kan kommunikere til alle niveauer i en virksomhed, og at du trives i et dynamisk kontormiljø.
Hvad kan vi tilbyde dig?
Hos os er der kort fra tanke til handling. Vi er ikke bange for at teste nye og innovative tilgange til opgaveløsning i det daglige arbejde og uanset titel eller afdeling er der altid plads til at få et godt grin med på vejen – det er den slags, der gør hverdagen lidt sjovere og løsningerne lidt bedre. Hos os får du:
- Et attraktivt og uformelt kontormiljø med fantastiske kolleger og masser af humor.
- Et spændende job og en dynamisk hverdag, hvor du får mulighed for at præge din egen dagligdag og udvikle dig både personligt og fagligt.
- Et tæt samarbejde og sparringsmuligheder med mange dygtige kollegaer, hvor du løbende vil blive udfordret og få mere ansvar.
- Pensionsordning, sundhedssikring og sundhedspakke.
- Firmabetalt telefon og computer.
- Mulighed for at deltage i frokostordning og holde sukkerbalancen stabil med diverse læskedrikke og frisk frugt.
Ansøgning
Har ovenstående vakt din interesse og gjort dig bare en lille smule elektrisk? Så send ansøgning og CV hurtigst muligt til job@imedier.dk og skriv ”Annonceteam” i emnefeltet. Vil du skille dig ud fra mængden, er du også velkommen til at sende en videoansøgning i stedet for en skriftlig ansøgning. Vi afholder samtaler løbende, men venter dog gerne på den helt rette kandidat.
Hvis du vil vide mere om stillingen eller har spørgsmål til imedier som arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte Mathias Kastbjerg Schubert på 71 71 74 25 eller Karina Frost (HR) på 71 74 27 64.
Vi glæder os til at høre fra dig.