Dine arbejdsopgaver
Helt konkret kommer du til at arbejde med at sælge indrykning af jobannoncer til virksomheder i dansk erhvervsliv. Jobannoncerne får en plads i Watch Medier, der har et stort publikum af seriøse erhvervsfolk fra mange forskellige virksomheder – store som små. Det er derfor vigtigt, at du kan kommunikere til alle niveauer i en virksomhed både på skrift og i tale. Vores primære værktøjer i det daglige er telefonen, mail og online videomøder.
Som Account Manager i vores jobteam kommer du til at varetage følgende opgaver:
- B2B-salg til alle slags virksomheder på alle niveauer.
- Medvirkende til udvælgelse af målgrupper for salget.
- Research på potentielle kunder og markeder samt nuværende kunder.
- Relationsopbygning og servicering af kunder.
- Ansvar for udvikling, pleje og varetagelse af egen kundeportefølje.
Om dig
- Du har gerne salgserfaring og er vant til kundekontakt.
- Du har stærke kompetencer inden for mundtlig og skriftlig kommunikation.
- Du er proaktiv og struktureret med et stort naturligt drive.
- Du har en vis forståelse for digitale medier og CRM-systemer.
- Du kan lide at arbejde med data som redskab.
- Du brænder for at skabe langvarige relationer.
For at lykkes i jobbet er det desuden vigtigt, at du har en god situationsfornemmelse, at du kan kommunikere til alle niveauer i en virksomhed, og at du trives i et dynamisk kontormiljø.
Hvad kan vi tilbyde dig?
Hos os er der kort fra tanke til handling. Vi er ikke bange for at teste nye og innovative tilgange til opgaveløsning i det daglige arbejde og uanset titel eller afdeling er der altid plads til at få et godt grin med på vejen – det er den slags, der gør hverdagen lidt sjovere og løsningerne lidt bedre. Hos os får du:
- Et attraktivt og uformelt kontormiljø med fantastiske kolleger og masser af humor.
- Et spændende job og en dynamisk hverdag, hvor du får mulighed for at præge din egen dagligdag og udvikle dig både personligt og fagligt.
- Et tæt samarbejde og sparringsmuligheder med mange dygtige kollegaer, hvor du løbende vil blive udfordret og få mere ansvar.
- Pensionsordning, sundhedssikring og sundhedspakke.
- Firmabetalt telefon og computer.
- Mulighed for at deltage i frokostordning og holde sukkerbalancen stabil med diverse læskedrikke og frisk frugt.
Ansøgning
Har ovenstående fået dig op af stolen og pulsen i gang? Så send ansøgning og CV hurtigst muligt til job@imedier.dk og skriv ”Jobteam” i emnefeltet. Vil du skille dig ud fra mængden, er du også velkommen til at sende en videoansøgning i stedet for en skriftlig ansøgning. Vi afholder samtaler løbende, men venter dog gerne på den helt rette kandidat.
Hvis du vil vide mere om stillingen eller har spørgsmål til imedier som arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte HR Consultant, Karina Frost, på 71 74 27 64 eller Sales Manager, Therese Warpe Jensen, på 71 71 74 20.
Vi glæder os til at høre fra dig.