Dine arbejdsopgaver
Som vores nye kollega vil du indgå i et team, hvis primære fokus er at sikre vores kunder en god service og hjælp. Vi vil gerne forbedre både kundeoplevelsen samt -rejsen, og dette er hovedopgaven i en funktion i Backoffice. Helt konkret kommer du til at arbejde med research, customer retention og kundeservice, og langt det meste af både den interne og eksterne kommunikation foregår via telefon, mail og online videomøder.
Som Customer Service Supporter vil du komme til at varetage følgende opgaver:
- Yde kundeservice i topklasse, herunder inbound opkald og supportmail
- Supportere vores sælgere i form af blandt andet rapporter og oprettelse af brugere
- Være lead generator til sælgerne via lead-systemer
- Sørge for at fastholde eksisterende kunder og minimere antallet af opsigelser
- Være bindeled mellem kundecenter og sælgere
- Være dataansvarlig for virksomhedens CRM
Om dig:
- Du er vant til og trives med daglig telefonisk kontakt til og servicering af kunder.
- Du er struktureret og detaljeorienteret.
- Du trives i en afvekslende hverdag med både variation og rutineopgaver.
- Du kan arbejde selvstændigt og have flere bolde i luften på én gang.
- Du har stærke kompetencer inden for mundtlig og skriftlig kommunikation.
- Du har forståelse for digitale medier og CRM-systemer.
- Du er en teamplayer som trives i at hjælpe og supportere dine kollegaer
For at lykkes i jobbet er det desuden vigtigt, at du har en god situationsfornemmelse, at du kan kommunikere til alle niveauer i en virksomhed, og at du trives i et dynamisk kontormiljø.
Hvad kan vi tilbyde dig?
Hos os er der kort fra tanke til handling. Vi er ikke bange for at teste nye og innovative tilgange til opgaveløsning i det daglige arbejde og uanset titel eller afdeling er der altid plads til at få et godt grin med på vejen – det er den slags, der gør hverdagen lidt sjovere og løsningerne lidt bedre. Hos os får du:
- Et attraktivt og uformelt kontormiljø med fantastiske kolleger og masser af humor.
- Et spændende job og en dynamisk hverdag, hvor du får mulighed for at præge din egen dagligdag og udvikle dig både personligt og fagligt.
- Et tæt samarbejde og sparringsmuligheder med mange dygtige kollegaer, hvor du løbende vil blive udfordret og få mere ansvar.
- Pensionsordning, sundhedssikring og sundhedspakke.
- Firmabetalt telefon og computer.
- Mulighed for at deltage i frokostordning og holde sukkerbalancen stabil med diverse læskedrikke og frisk frugt.
Ansøgning
Har ovenstående vakt din interesse, og lyder det som noget for dig? Så fat pennen og send ansøgning og CV hurtigst muligt til job@imedier.dk og skriv ”Customer Service” i emnefeltet. Vil du skille dig ud fra mængden, er du også velkommen til at sende en videoansøgning i stedet for en skriftlig ansøgning. Vi afholder samtaler løbende, men venter dog gerne på den helt rette kandidat.
Hvis du vil vide mere om stillingen eller har spørgsmål til imedier som arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte Rasmus Ladefoged på 71 71 74 26.
Vi glæder os til at høre fra dig.